Ett spennende jobb-tilbud!

Hellemååååne så deilig det var å komme hjem seint i går kveld!😳

 

Huset var iskaldt så vi la oss under dyna her i sofaen med alle klærne på og sovnet momentant og dypt! jeg våknet i dag og innså at jeg hadde forsovet meg til dagens undervisning og måtte hoppe inn helt på slutten nesten 🤭
Jeg har allerede gått glipp av 3 dager på samling på skolen, så noen dager ekstra får bare gå!😁

 

På Storefjell skjedde det noe mer en bare seminar og spennende foredrag, jeg fikk også en forespørsel og ett jobb-tilbud i en kommune som erfaringskonsulent på tilkalling.❤️

 

Som om jeg ikke har nok å bedrive tiden min med så sa jeg ja til også dette! det er ikke snakk om en stor stilling og jeg tror ikke at jeg blir ringt ned, men jeg kan ikke la slike muligheter gå ifra meg.

 

Jeg er tross alt helt ny som erfaringskonsulent og trenger all erfaringen jeg kan få, det ville være dumt å la muligheter gå ifra meg bare fordi jeg akkurat nå står oppi studering og jobb og ikke har all verdens med tid til overs, jeg regner med at det ikke vil fortsette å være så hektisk rundt meg og må forberede meg på stillheten med å fylle livet mitt med ting som utfordrer meg.❤️

 

Nå må jeg få gjort alt på denne lista som har vokst på seg igjennom disse dagene borte ifra heimen!😬

Jeg har massevis av telefoner jeg må gi tilbakemeldinger på og ting som har dukket opp disse dagene og fikk akkurat telefon om ekstra jobb i morgen, jeg har faktisk bare dagen i dag på meg til og få fikset alt.

Pjuuuh! ja, der var dagens oppdatering ifra de reisende! nå gjenstår utpakking, hente julegaver på posten og å vaske bilen som ser helt forjævlig ut etter reisen.😅

 

NU kjør vi! ❤️

 

 

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken

https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg