Ett foredrag om livet – Denne gangen for konfirmanter!

På lørdag skal jeg i ilden igjen og denne gangen gruer jeg meg ikke like mye som jeg ellers ville gjort, jeg har andre ting i livet som gir meg mer angst en å stå foran mange mennesker og fortelle historien om livet mitt.  Denne gangen er det 15-16åringer som skal være lyttere når jeg vrenger sjelen min og forteller om hemmelighetene jeg aldri før har fortalt noen, jeg må prøve og skrive om hele foredraget mitt og gjøre det mer vennlig for unge mennesker. Da jeg skrev foredraget var det ment for likemenn og mennesker som jobber i rusfeltet, det passer ikke like godt på denne arenaen.

 

Jeg er på vei inni bobla mi, den bobla jeg alltid forsvinner inni når jeg jobber med foredragene mine, alt annet forsvinner og fokuset er rettet mot det jeg skal gjøre, det er aldri enkelt og stå foran andre mennesker og fortelle om mine feil og mangler, det gjør alltid like vondt og fortelle hvordan det kunne gå så galt men jeg tror det er viktig og at budskapet mitt trenger og komme frem. 

 

Det kunne ikke passet bedre og få andre ting og okkupere hodet med en akkurat dette! på lørdag suser vi avgårde og jeg skal igjen stå på scenen og fortelle om livet mitt på godt og vondt.❤️ Dette blir spennende! 

 

 

Lyst og følge oss videre? 👇

Liker du denne bloggen? 👇

 

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg