Er dette livet mitt eller drømmer jeg?

Noen ganger tar jeg meg selv i å knipe meg i armen for og sjekke om jeg drømmer alt dette her, at jeg plutselig våkner og oppdager at jeg har drømt det hele. Noen ganger har jeg det så bra med meg selv at jeg er i ekstase! Bare fordi jeg har klart det her. 😁

 

I dag er en sånn dag, på tross av minimalt med søvn i natt føler jeg meg sterk og stødig, jeg føler at alt kan bli kastet på meg men det vil ikke endre hvordan jeg har det inni meg, at verden kan gå under uten at det pårører meg. Mentalt har jeg det bedre en noengang!😁 At livet skulle bli så bra hadde jeg aldri drømt om!

Jeg kunne ønske at alle som prøvde det samme skulle få bare litt av den følelsen jeg sitter med i dag ❤️ Det er målet med denne bloggen her, å vise at alt er mulig, at det aldri er for seint! Om jeg kan, kan du 😁


 

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg