ENDELIG tilbake der jeg trives aller best!

Det er med den største glede i hjertet at jeg kan meddele dere at jeg i dag er tilbake der jeg trives aller best! ❤️ nemlig på arbeidsplassen min der jeg jobber som erfaringskonsulent! 😁 jeg har hatt eeeekstremt mye fritid de siste ukene så nå kjenner jeg at det virkelig blir godt å føle seg litt nyttig, jeg gleder meg faktisk til å dra hjem etterpå og faktisk være sliten i både hode og kroppen.😁

 

Tiden fremover blir ekstremt spennende! jeg skal både søke meg videre på skole og holde mange foredrag og snakke for ulike forsamlinger, jeg kjenner at det er lenge siden jeg har utfordret meg på denne måten men jeg vet også at når jeg først har startet så føles det greit igjen. Hvem hadde trodd at jeg med sosial angst våget og gjøre alle disse tingene, stikkordet er trening og jo mer du presser deg selv jo mindre angst får du faktisk.❤️

 

 

 

Jeg er glad jeg har hatt mennesker rundt meg som nesten har presset meg utfor stupet men som på samme tid har hatt troen på at jeg har klart det og ikke minst vært der om jeg skulle falle.  Uten disse så hadde jeg ikke vært her i dag.❤️

 

Nei om jeg skal si ett ord som beskriver den nærmeste fremtid så må det bli: Spennende😁

Nå gleder jeg meg bare til to dager på arbeidsplassen min og jeg gleder meg til å faktisk kunne ta helg i morgen etter jobb og føle på denne ekte helgefølelsen! denne følelsen man bare kan oppnå når man faktisk har gjort en del igjennom uka.

 

Denne fredagen blir bra, det bare kjenner jeg på meg! 😁❤️

Ønsker dere en finfin fredag! Stor klem ifra meg ❤️

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg