ENDELIG kan jeg avsløre bursdags-surprise til min kjære ektemann!

I dag har vært en litt spesiell dag! jeg har ikke blogget siden i dag tidlig og har måttet unngå blogging i dag, jeg pleier jo å dele dagene mine med dere og dele alt jeg gjør, i dag har dagen handlet om å overasske mannen min og han er en av mine mest aktive lesere.😂

 

Da kan man ikke avsløre stort!😁

 

Det er så godt å få dele dette med verden, jeg er ikke vant med å holde ting for meg selv og er elendig på og overasske dem jeg er glad i…( Jeg klarer alltid å avsløre det hele). 😂

 

Her er bildene, endelig er det ute! (FOR en lettelse!) 😁

 

Min største kjærlighetserklæring må være at jeg lager mat, det gjør jeg ytterst skjelden og liker det rett og slett ikke. Den ultimate måte og vise hvor mye jeg bryr meg! ❤️💫 

 

 

Mormor og besten har sendt bursdagsbarnet blomster ❤️

Tatt frem det fineste av det fine ❤️ Alt dette har vi fått i bryllupsgave og julegaver ❤️ Er det fest så er det fest! 😁

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg