Endelig får jeg møte barna mine igjen <3

Reklame | Ellos.no

I denne coronatiden har samværene med barna mine blitt avlyste, og jeg har begynt å savne dem bare mer og mer ettersom tiden har gått. Det er tortur for meg når det går for lang tid mellom hver gang jeg får møte dem, men det hjelper mye å få bilder av min eldste hver eneste dag <3 det er deilig at dem er såpass voksne nå at dem kan kontakte meg selv og kommunikasjonen blir mer fri enn før da de var mindre. Jeg er så stolt her jeg sitter av disse to skapningene som har vokst til, og blitt noen fantastiske mennesker med gode verdier <3 nå fikk jeg melding om at jeg får lov å besøke dem <3 og jeg gleder meg så sinnsykt mye at det gjør vondt inni hjertet mitt! Det rasler i hele kroppen og jeg ser slik frem til dette samværet! Det er altfor lenge siden sist nå! Så dette samværet her blir spesielt for meg. Denne dvalen har vært lang, og det hadde sikkert ikke gjort meg stort om jeg ikke hadde disse barna mine som jeg har gått glipp av to samvær med nå, men vi må ta våres forhåndsregler selvsagt!

Akkurat i dag hadde jeg behov for en god nyhet, og den kom i grevens tid, ellers hadde dette bare blitt ett innlegg om hvor slapp og sliten jeg føler meg konstant, og det er ikke så spennende å følge med på hvor sliten og lei jeg er. Så jeg er glad jeg kunne komme med noe glede i dag! Nå er det bare for meg å telle ned dagene til jeg får møte de to favorittmenneskene mine i verden <3 når alt kommer til alt så er det dem som er min motivasjon for endring og forandring av livet mitt. Uten dem hadde jeg ikke hatt dette målet i så mange år, jeg visste alltid at jeg ikke ønsket det livet jeg levde, og det visste jeg fordi jeg har to barn som trenger meg. Selvom vi ikke er sammen så har barna behov for å vite hvor dem kommer ifra, og jeg er glad jeg nå kan være en mor som bryr seg på ekte om dem, og som alltid vil være her uannsett avstanden vi har hatt. Jeg føler ikke at avstanden har ført til at vi ikke er nærme hverandre, tvert imot! Og jeg kunne ikke ønsket meg bedre når det kommer til forholdene jeg har til de to der. Nå ser jeg slik frem til å få møte dem og bare være nær dem for noen timer.

Barna er ett sårt punkt for meg, men etter så mange år med disse samværene, så har det blitt våres normal på en måte. Det finnes ikke merkelig for meg lenger, og heller ikke for dem. Det er dette som er normalen våres og det vi er vant med, og jeg elsker dem over alt på denne jord. Jeg gleder meg til årene fremover, der jeg faktisk er rusfri og bygger meg stadig sterkere for dem. Og det er mye mer morro for meg å møte dem når jeg er frisk og har det godt, enn motsatt. Jeg håper jeg kan vise dem i mange år fremover hva dem betyr for meg, og at jeg prøver så godt jeg kan med de forutsetninger jeg har hatt. Jeg føler at ærlighet er det eneste som fungerer for oss, og jeg fortsetter å være brutalt ærlig med også barna mine 🙂

Denne Tirsdagen ble lyst opp bare av en melding, så det skal ikke mye til med meg! Her er det høye topper og djupe daler til tider 🙂 det er helt vanvittig vanskelig å være meg i dag, og det er ingenting i verden foruten barna mine som kunne gitt meg litt glede i dag. Alt er bare pes, og en har ikke lyst å gjøre noe som helst. Ingenting gir en noe som helst, og man bare prøver å puste seg igjennom dagen og prøve å fungere. Det er ikke suget jeg sliter spesielt med, men det er hodet mitt, jeg blir liksom aldri fornøgd, eller har det bra nok. Det er vanskelig å forklare men det er alltid noe som mangler inni meg, og det er vanskelig å forholde seg til meg selv til tider. Jeg ser ikke det bra jeg gjør lenger, for det blir bare overskygget av at jeg ikke har det noe bra med meg selv. På slike dager er jeg glad jeg kan sitte her aleine, og slipper å dra humøret mitt ut på noen andre. Jeg har en million ting jeg kunne ha gjort, men absolutt ingenting som gir meg noe som helst. Jeg er en sliter, og kommer sikkert til å slite hele mitt liv, jeg er iallefall glad for at jeg fikk en positiv melding i dag som jeg kan komme meg igjennom denne dagen ikke fullt så negativ som før jeg fikk den.

Jeg trenger bare litt tid til å bli vant med denne verden her, jeg har ikke gått denne veien før, så jeg blir sliten av å lære hele døgnet, jeg blir sliten av prosessen jeg er inni og jeg blir lei meg selv av alt som kommer frem.

Globen lighting//Star Trading//Ellos//Star Trading

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg