En venn har sprukket – Hva gjør vi nå?

I dag mottok jeg en trist melding om at en venn har sprukket og er forståelig nok nedi kjelleren og kjenner på både skuffelse og nederlag, hjertet knuses alltid når slike beskjeder tikker inn men i slike situasjoner er det noen ting som er viktige og tenke på.❤️

I dette gamet vi driver er sprekking en del av prosessen, mange gjør det og det er noe alle må forberede seg på, statestikkene viser at å ta forhåndsregler, være bevisst og forberedt faktisk kan være en fordel når uhellet er ute, for i mange tilfeller vil faktisk uhellet være ute og da er det faktisk ikke tid til og legge seg ned og bli der. Man har lov og være skuffet, man får være lei av livet og dritforbanna på seg selv men ikke for lenge! 

 

Jeg tenker at mennesker som har sprukket sitter med en enorm kompetanse og erfaring om det som faktisk ikke funket, hva som kunne blitt gjort på forhånd og hvilke ting man skal være observant på til neste gang! å sprekke gjør jo at alle og enhver får seg en real omgang av både skamfølelse og at man ikke duger, men den følelsen kan man faktisk ikke bruke til noe som helst produktivt, å lære av dette er det viktigste man kan gjør og vil gi en verktøy som kan bli viktige i fremtiden.

 

Denne mannen som har sendt meg meldinger innimellom helt siden jeg startet denne bloggen har krøpet inni hjertet mitt og komt under huden på meg, jeg setter virkelig pris på han og har heiet på han hele veien og det vil jeg fortsette og gjøre! jeg vet at det er tungt og jævlig akkurat nå, men det er bare å brette opp ermene og starte og telle dager igjen fordi jeg vet at du klarer akkurat det du setter deg som mål Michael! jeg og veldig mange har troen på deg, du har noe unikt som du bare må bruke på riktige vis.

Glad i deg❤️

Ps: Jeg har fått tillatelse av Michael og dele dette. 

 

 

Lyst og følge oss videre? 👇

Liker du denne bloggen? 👇

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

2 kommentarer
    1. Alle har en sprek eller tre i prosessen på vei mott nykterhetten og det kan være mange grunder til det men jeg tror mange av de grunnene er håpløsheten en møtter på veien til og bli nykter motgangen til forståelse om avhengighetsskapende hoss leger nav elendige ruskonsulenter som går kommune og NAVs fotspor med å bruke minst mulig ressurser på og gi hjelp og en misforstått forståelse hoss de nermeste familie detsvære og alt dette i sum driver en tilbake til det som på en måtte føltes trygt og der en møtte en vis form for forståelse 😔

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg