En veldig lykkelig erfaringskonsulent speaking! – Jeg tror jeg må ha verdens beste jobb –

DEN følelsen!😁 når man kommer hjem og er skikkelig sliten etter jobb, både i hodet og kroppen!😁 når man tenner alle levende lys man har i stua og bare vet at man skal slappe av helt til neste økt, denne mestringsfølelsen og denne gode tanken på at man faktisk har gjort alt man kan for å få gjort mest mulig, DEN følelsen kan man ikke verken kjøpe for penger eller oppnå med noe annet en akkurat det jeg får gjøre hver eneste dag jeg er i jobben min som erfaringskonsulent.❤️

 

 

 


Hver gang jeg tenker på at jeg i år skal søke meg innpå skole og starte og videreutdanne meg til erfaringskonsulent kjenner jeg ett sug i magen!😳 jeg er ett menneske som ikke er særlig glad i forandringer og tanken på og tilføye skolegang i en allerede hektisk hverdag skremmer meg men jeg vet også at jeg vil klare det veldig bra. Jeg har alltid vært skoleflink og har faktisk klart å fullføre videregående på tross av at jeg var i aktiv rus, skole har alltid vært viktig for meg.😁

 

Tenk at jeg skal utdanne meg!😲 tenk at jeg skal få lov og lære meg hvordan jeg skal bli den beste erfaringskonsulenten jeg kan bli slik at jeg får hjulpet likepersoner. Det er en stor oppgave som jeg kjenner ærefrykt for, jeg har alltid tenkt at om jeg noengang kommer meg utav rusen så ville jeg være en slik hjelper men det har alltid bare vært en fjern tanke og ett liv uten rusen har aldri vært noe reelt. Virkelighetsfjerne drømmer blir satt ut i liv as we speak!😁

 

 

Tent alle lys og skal bare ta innover meg alle inntrykkene jeg har fått i dag ❤️

 


Jeg er så takknemlig for at jeg har fått denne muligheten og har lyst og bare bli bedre og bedre hver eneste dag. Det er spennende å ha en jobb som ingen har beskrivelsen på, ingen har fasit og man vet aldri hva som skjer igjennom en arbeidsdag! 😁 jeg elsker at min jobb aldri kommer til å bli kjedelig, jeg får brukt hele meg og det er en jobb man aldri kan bli 100% på! man utvikler seg konstant og man blir aldri utlært.

 

Nå gleder jeg meg til å bare nyte sofaen, ta meg en lang varm dusj og lade skikkelig opp til jobbefredag!😁 jeg er så lykkelig og sliten på samme tid, jeg skal love dere at å ha fri ifra lille juleaften og til 9.januar tar på kroppen! SÅ mye å sette seg inni og for en kropp som ikke har vært i bevegelse på en stund så har jeg vondt på steder jeg ikke visste var mulig og ha vondt på!😂

 

Vi blogges! ❤️

Dagens spørsmål til dere: vet dere hva en erfaringskonsulent er og er det nok opplyst om dette yrket som er ganske så nytt. Fyr løs i kommentarfelt! 👇❤️😁

 

 

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

4 kommentarer
    1. Hei! Ja, i Sarpsborg kommunen hvor jeg bor og jobber har vi ansatt flere erfaringskonsulenter i et lavterskel tilbud innen rus og psykisk helse ❤️ De har som deg, viktig erfaring med livets skole. Du vet at kunnskap er makt, det kan ingen ta fra deg, den er din❤️Klem Solveig

      1. Stor klem tilbake Solveig og takk for at du tok deg tid til og legge igjen en kommentar <3
        Jeg føler selv at jeg har verdens mest meningsfylte og givende jobb men jeg er jo litt innhabil.
        Ha en magisk helg <3

    2. Dette blir stas, Monica men sikkert travelt også. Ynskjer deg masse lukke til. Dette greier du fint. Klem 😘

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg