En tung ryggsekk med murstein er fjernet ifra skuldrene mine – Jeg er SÅ lettet! –

Vet dere hva?😁

 

Med det samme jeg hadde fått den positive meldingen i dag om at jeg omsider er fri har jeg følt meg som ett helt nytt menneske! 😳 jeg sier ikke at nyresteinen på magisk vis er borte og at jeg er helt smertefri men jeg har ikke hatt det så bra på SÅ lenge!😁

 

Jeg marsjerte rett i en laaaang dusj for så og gå oppi leiligheten min og rydde! ALTSÅ! 😳 jeg har vært sengeliggende siden natt til torsdag, jeg har vekslet mellom senga og sofaen og det eneste jeg har klart har vært å oppsøke politistasjonen og møte opp til en tannlegetime i går, ellers har jeg lagt rett ut.😳

 

Leiligheten har mer og mer føltes som ett fengsel, du vet når veggene trekker seg innover og plassen ser ut til å bli mindre og mindre?😂 Slik føler jeg det er når man er tvunget til og være på ett sted over tid, men i dag har jeg rydda og gjort det koselig her.❤️

 

ALDRI før har det vært deiligere å se mannen min valse inn døra.😁

 

Det første han utbrøt var: “Her va det jaggu ryddig”.😂

 

Det tyder på at lite har skjedd i heimen når han har vært på jobb den siste uka😂

 


Nei folkens!😁 i dag føler jeg virkelig på hvor tung den ryggsekken med murstein har vært som jeg har bært på ryggen denne uka! nå som den er borte føler jeg meg så lett og mentalt sett er jeg på ett helt annet sted en i morges. Dette har virkelig vært brutalt! både nyrestein og drama! nå skal jeg bare sørge for å bli frisk igjen, komme meg i jobb og ut i hverdagen min som jeg elsker så høyt.❤️

 

Men først skal jeg bare nyte at mannen min er hjemme, han som ikke har lest meldingene sine i dag og har gått glipp av alt som har skjedd.

 

 


Åååååå for en glede!😁 og dere som har støttet og heiet meg frem, jeg vet ikke hvordan jeg skal få takket dere! 💫❤️💫

For meg er dere helt unike ❤️ hver og en av dere er stjerner i livet mitt som lyser opp tilværelsen uansett hvor mørkt det ser ut ✨⭐️✨

 

SÅ godt og få han hjem i dag ❤️ Jeg er trygg her ⭐️

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

2 kommentarer
    1. dere har det så koselig🥰🥰🥰🥰🥰 er så glad på dine vegne.. nå kan du kose deg med mannen..herfra går det bare oppover🥰❤️ god klem til deg🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg