En trist dag i heimen

Det er en trist dag i heimen i dag men innerst inne vet jeg at det var godt at fisken fikk slippe og være syk. Det har vært tortur og se uten å kunne gjøre noe med det.❤️

Jeg har startet prosessen med og fjerne karet hans og jeg kjenner hvor trist det blir uten, jeg tenker å gjøre som sist vi mistet fiskene våres. Jeg tenker å vente en stund før jeg bare kjøper meg nye, jeg tenker og vente til jeg får lyst til og drive med akvarie igjen. Jeg har forhastet meg videre nok i mitt liv, jeg har lært av mine feil og tenker og la det ta den tiden det trenger.

Min kjære jobber skift denne uka, det vil si at han starter på jobb midt på dagen og kommer hjem om natta. Det at han jobber slik og jeg har fri gjør at også mine dager starter midt på dagen når han står opp og jeg kan begynne og bråke her. Man tilpasser seg hverandre og tar hensyn til dem som må hvile ut til neste økt!

Nå har jeg vært og handlet inn til og bo aleine, enkle matretter jeg kan varme i microen (jeg hater å lage mat)😂 og gjør meg mentalt klar for en kveld aleine her i leiligheten, jeg er helt sikker på at jeg finner masse å gjøre om jeg bare leiter men jeg tar meg den frihet å lukke øya og late som om alt er på stell.

 

Jeg gleder meg til min uke starter på torsdag! 😁

 

 

 

 

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

1 kommentar
    1. Hei hei.. Alltid leit når man mister et dyr, selv om det “bare” er en akvariefisk. ❤️ Hvis du ønsker litt hjelp og gode råd hvis du starter opp igjen.. Så ta gjerne kontakt med meg. Jeg har drevet i gamet i 50 år, og kan sikkert gi deg noen gode råd. 😊🐟
      Send meg en mail om du har lyst.. 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg