En stormfull date på Kråkenes fyr!

Kråkenes er vakrest i stormer og når uværet herjer men var ekstra vakkert i dag. 😁 Det er strålende solskinn og storm og når den herjer der ute trives jeg best! vi er så heldige og ha dette stedet bare en kort kjøretur ifra hjemmet og her på Vestlandet bader vi i slike idylliske steder og reise til når man trenger en pause ifra hverdagens mas og kjas.

Dette er grunnen til at jeg aldri kan reise herifra, jeg kan aldri tenke meg og bo ett annet sted, Vestlandet er hjertet mitt❤️

I dag tok vi oss en søndagsdate på Kråkens i uværet og fikk tatt noen blinkskudd til dere. ❤️

 

Takk for oppmerksomheten, ha en nydelig søndag videre og følg oss gjerne på denne reisen ❤️

 

 

 

Lyst og følge oss videre? 👇

Liker du denne bloggen? 👇

 

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg