En stor milepæl er nådd! – Jeg har ikke vasket klær siden 18.desember 2019-

“Tørketromlene” mine går på spreng her i stua og jobber hardt!😂

 

For første gang siden jeg knakk ryggen 18.desember 2019 har jeg vasket klær her i huset. En stor milepæl for meg er nådd og selv om det var skummelt og komme seg ned den bratte kjellertrappa så ga jeg meg ikke! 😁 jeg har utsatt dette helt til det ble helt fullstendig nødvendig! nå vil jeg få vasket all klesvasken som har hopet seg opp og hva skal jeg ellers gjøre når jeg er her aleine om dagene?

 

Laga til badet mitt slik det egentlig skal være!

 

Nå klarer jeg å gjøre disse to tingene som har vært fysisk umulige for meg! nå kan jeg både vaske klærne våres og vaske opp! kan det bli bedre?😁

 

Denne mestringsfølelsen er vanskelig å beskrive med ord, men når man ikke har klart å gjort noe på så mange år så sitrer det i hele magen når jeg endelig får det til! jeg har ennå ikke falt ned trappa men snublet i dørstokken på vaskerommet hver gang jeg gikk inn og ut, det sier litt om hvor lite jeg har vært på det rommet de siste årene. 😂🫢

 

 

I dag fikk jeg besøk av fineste Ingrid og har ellers både vasket og ryddet badet og har organisert hylla mi på soverommet, dette er to ting som jeg bare har gått og tenkt på og drømt om den dagen jeg får tid til å gjøre slike småting, i dag var dagen!😁

 

Jeg har funnet ut at jeg slipper å kjøpe sminke, parafyme og deo på minst ett år og ting jeg går rundt og bruker penger på ligger der trygt og gjemt i skapet mitt.🫢

 

Det er galskap på høyeste nivå! 😬 jeg har også gått og planlagt og kjøpe meg ny barberhøvel (slike er ganske så dyre, så jeg har utsatt det litt), jeg fant hele 4 stk!😬 helt fint brukende en god stund til. Det er rart hva som samler seg opp, hva man oppdager når man først tar seg tid til og rydde opp, og denne følelsen av behag når jobben er overstått og man ser resultatet gir meg mer en noe annet her i verden!❤️

 

Min side
Hans side og slik min så ut før jeg startet.

 

 

Jeg er virkelig i slaget! jeg er på ett riktig godt sted mentalt og har aldri følt meg mer produktiv og på plass som nå.

Mange kommenterer innleggene mine og ofte kommer det kommentarer om hvor sterk jeg er, veldig skjelden føler jeg meg sterk men akkurat nå gjør jeg det.

Det hele handler om at man har det bra psykisk og med seg selv, først nå føler man seg sterk og klar for hva som helst.❤️

 

Nå skal jeg vaske mer klær så jeg blir ferdig i kveld! målet er at ikke en eneste truse skal ligge igjen, to be continued ……😂

 

Legg gjerne igjen en kommentar her inne på bloggen! ❤️ det gjøres enkelt under og om du ikke allerede er medlem så anbefaler jeg deg å melde deg inni gruppa vi har til bloggen! der er det liv. 👇

 

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

4 kommentarer
    1. jeeiii. hurra for deg 💪💪her i huset forsvinner jula i dag. med god hjelp av en 8 mnd gammel valp som elsker at jeg mister julekulene i gulvet 😅🤣

    2. Jeg skal bare si deg at det er ikke bare fysiske plager som holder en fra å rydde i skapene 😁, så du kan godt komme hit og rydde litt også 😂🤣 !

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg