En stor dag for feiring i dag!

Jeg fridde og fikk JA!

Hadde vi ikke hatt Facebook hadde denne dagen gått forbi uten at vi hadde visst om den, det er nemlig 2år siden jeg gikk ned på kne og fridde til min kjære ❤️ Det er også 590 dager siden jeg tok min siste øl ❤️


Det er en stor dag for oss som par ❤️ Og når vi får nyte den i slike omgivelser så vil jeg kalle oss privilegerte som få! Vi er veldig klar over hvor heldige vi er og tar ingenting for gitt ❤️

Neste steg er bryllup og det mest naturlige hadde vært ett barn, tiden vil vise og skjebnen tar oss dit den ønsker det ❤️ Vi tar en dag av gangen ❤️

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg