En stor avsløring! – I morgen blir skjebnen våres bestemt og fremtiden klar.

Egentlig hadde jeg ikke tenkt og dele dette med noen, jeg hadde egentlig tenkt og holde det for meg selv men jeg føler at bloggen har blitt så dyster og mørk i dag. Og jeg deler alt annet i livet, bokstaveligtalt alt så hvorfor ikke? 🤣

Som noen av dere vet har jeg vært på ett jobbintervju og i morgen er jeg kalla inn til andregangsinterjuv! hadde omstendighetene rundt meg vært normale hadde magen vært fylt med sommerfugler og jeg hadde vært dritnærvøs for morgendagen men gårsdagen sitter ennå godt i kroppen. 

 

Jeg vil ikke si noe om hvor det gjelder eller hva jobben går ut på, men jeg vil våge og påstå at det er den største jobben ett menneske som meg kan få, morgendagen blir en viktig dag så jeg skal prøve og koste av meg skuffelsene og samle sammen hjertet mitt og vise meg ifra min beste side. ❤️

I morgen blir fremtiden våres klarlagt, nå går vi bare på vent. En jobb vil endre hele hverdagen, endre prioriteringene våres og kansje være en snarvei til og faktisk skaffe oss vårt eget sted og bo? alt står og faller på morgendagen og jeg føler meg litt lettere når jeg har delt det med dere. ❤️

Åpenheten min rundt og være pårørende er sikkert provoserende på noen, mange mener nok at jeg burde holde ting for meg selv men jeg føler helt inni hjerterota at dette var riktig for meg, det sitter så uendelig mange der ute i samme situasjon og det hjelper ikke å holde munn om så viktige ting. Vi må slutte og være så redd for og blande oss oppi andres saker!❤️

 

Nå har jeg tatt meg en lang dusj og prøver og gjøre hodet klart for det store som skjer i morgen, jeg satser på at ikke også denne natten blir en våkenatt med bekymringer og tanker man ikke trenger om natta. Tusen takk for støtten dere gir meg!❤️ det betyr ufattelig mye for meg og jeg er så glad for at jeg har valgt denne stien med åpenhet, da forstår folk meg så mye bedre.

 

Liker du denne bloggen? 

 

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

 

 

18 kommentarer

Siste innlegg