En stor åpenbaring! en endring har oppstått, jeg kan kanskje klare dette her!

Herrelighet, dette er det rareste jeg har vært med på!😳

 

Undervisningen startet klokka 12 og nå er plutselig klokka 16 uten at jeg har sett på den en eneste gang! 🤭 jeg har vært oppslukt i å lære om kriser og har blitt sittende og skrive i lang tid uten å tenke meg om 😳

Det er første gang siden jeg startet på dette studiet at det ikke har vært krevende og følge med! 😁 vi har fått gruppearbeid som har gjort stoffet enklere og forholde seg til.❤️

 

Kanskje dette er en åpenbaring? kanskje dette året ikke blir så vanskelig som jeg fryktet? kanskje jeg kan klare dette med glans?

 

Når man får diskusjoner rundt ett tema så merker jeg at jeg tenker andre tanker og kanskje tanker jeg ikke har hatt før diskusjonen oppstår, man får mer kjøtt på beina og vips så er en hel eksamensoppgave faktisk løst, en oppgave man har slitt med og forstå blir helt klar.

 

Sammen blir vi sterkere!❤️

 

Dette har vært en meget moro dag som ikke ble som jeg ventet.🤭

 

Nå må jeg på apoteket og skaffe medisiner til pasienten som kommer med bussen ifra Bergen i kveld, nyoperert og litt skremt av opplevelsen i går skal vi ta vare på mammaen våres. Det blir så godt å få henne hjem nå, virkelig!❤️

 

Jeg har vært veldig redd for dette skolegreiene som jeg har satt i gang men akkurat nå er sjelen fylt med fred og kontrollen er atter tatt tilbake i mine egne hender, det føles veldig veldig bra! ❤️ Motivasjonen for skolen er tilbake og mamma er på vei hjem, her hun hører hjemme ❤️ kan det bli bedre? 😁

 

 

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og lg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg