En reunion med den sosiale angsten

Jeg sa jo tidligere i dag at vi skulle utnytte denne til det maksimale og det føler jeg at vi har fått gjort!😁

 

Vi har vært på Stova og spist deilige sveler ala Nathalie og handlet inn til påsken, noe som resulterte i at jeg fikk smake litt på den sosiale angsten min.😬

 

Jeg kjente at den klaustrofobiske følelsen svevde rundt meg med det samme jeg gikk inni butikken, jeg klarte å nesten fullføre runden men måtte gi meg på tap idet vi såg køen i kassa.🤭

 

Jeg forlot Sebastian og satte meg i bilen men rett etterpå kjørte vi til en annen butikk og jeg klarte å fullføre runden!😁 det er ikke vits å gi seg når det kommer kastende på deg, og selv om jeg ga meg i første runde så klarte jeg og presse meg selv til og trosse det å faktisk oppsøke en ny butikk.

 

Utad ser jeg rimelig rolig ut, det ser ut som jeg har ting på stell men noen ting kommer alltid til og være en del av meg.

 

Jeg tenker at i den første tiden såg jeg på alle disse tingene som skamfullt, jeg gremmet meg hver gang jeg snakket om det men jo høyere jeg snakker om det idet tingene skjer jo mindre skam føler jeg.❤️

 

Ja jeg har sosial angst, jeg har jobbet veldig hardt med denne delen av meg men på en onsdag rett før påske med stappfull butikk kjente jeg det skikkelig på meg.🤭

 

Hadde jeg bare gått i bilen og dratt hjem, uten å tenke litt lenger så hadde denne sosiale angsten fått slå rot i meg.

 

Budskapet er jo å bare trosse det i situasjonene, ikke gi seg og om man må gi seg så er det bare å prøve igjen. Jeg lærte jo at det gikk fint, at det går over idet man faktisk tar kontrollen og overvinner frykten man ofte ikke en gang vet hvor kommer ifra.❤️

 

Nå er gavene til pappa og tante i boks og på bordet står påskelilja klar til utspring!🐣 kjøleskapet er fylt og fryseren er både tømt og fylt på! kanskje jeg kan få litt påskestemning etter hvert? 😁 men den kommer nok ikke før siste vakt på jobb er fullført og alle plikter gjort.

 

I kveld venter etterverngruppe som alltid på onsdager og ellers skal jeg bare lande her i sofaen og slappe av resten av dagen, den har flydd! 😳

 

Handleturen bydde på flere utfordringer en jeg såg for meg 🤭
Besøk på Stova i dag ❤️ ett tilbud til alle, helt gratis og alle er velkommen 🌹
Ikke så veldig glad i påskepynt men en påskelilje måtte i hus! 😁

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg