En ny start, ett nytt kapittel og ett vanvittig år ligger fremfor oss! NU KJØR VI!

Jeg kan, jeg vil og jeg får det til!

Engstelsen for og ikke få sove i natt og ikke våkne til vekkerklokka var bare bortkastet energi! jeg spratt opp når klokka ringte og har ikke følt meg så våken på lenge, jeg er klar!

Idet klokka ringte drømte jeg at jeg inhalerte ett godt sug med røyk så drømmene er de samme selv i det nye året. Skuffelsen over at det ikke en gang var godt sitter igjen og den tenker jeg og ta med meg videre i røykslutten min.

 

 

 

Jeg er så klar som jeg kan bli, nå får det briste eller bære! jeg gleder meg til og ta fatt på nye utfordringer og til og kunne gå på jobb og gjøre noe nyttig, dette blir en helt ny verden, en helt ny start! 

 

Kryss fingrene for meg i dag kjære lesere! 

 

 

 

Lyst og følge oss videre? 👇

Liker du denne bloggen? 👇

 

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

8 kommentarer

Siste innlegg