En ny jævlig runde med meg selv – Aldri følt meg dårligere

Jeg klarte ikke styrkeprøven og maktet ikke en gang å forsøke å gi dette ett realt forsøk som jeg lovet.

Jeg ga opp, søkte hjelp og håper med hele meg at dette kan bli bedre.🤞

 

Det jeg har gått igjennom i to døgn nå unner jeg ikke min verste fiende, hvilken møkkamedisin!😳 Om noen søker rus i Ritalin så vet jeg om hundrevis av andre ting jeg heller hadde valgt foran, når man kræsjer etter 3 timer etter man har tatt medisinen og ikke får noensomhelst slags virkning, ja nei da går dem i toalettet da. 

 

 

Jeg har ett litt over gjennomsnitt hektisk liv, jeg har ikke tid til å føle meg så uvel som jeg nå har gjort, jeg har ting to do og det føles som en lettelse å vite at jeg slipper dette i morgen, at jeg aldri igjen trenger å innta en Ritalin i mitt liv og denne erfaringen har bare gjort meg enda mer sikker på at det der er ett kapittel jeg har lukka for lenge siden.❤️

 

Bivirkningene river og sliter i kroppen, maten vokser i munnen om man prøver seg på og spise, angst, noia og en forferdelig kvalme som gjør at man hele tiden venter på å spy.😕

 

Nå er dette helt individuelt og jeg vet om mange som har god virkning og lever gode liv på denne medisinen men jeg merket med det samme at dette ikke var noe for meg og søker videre og prøver på nytt. Oppå hesten igjen! Vi prøver igjen i morgen, med blanke ark og ny medisin! 🤞

 

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

2 kommentarer
    1. den gikk ut etter 4 timer på meg, å skikkelig berg og dalbane følelse, fysj. etter mange utprøvinger, aduvaze, attentin, og ststtera som jeg ikke tålte, endte jeg med conserta. faktisk de eneste jeg tåler. Lykke til videre på denne reisen.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg