En magisk helt ny juletradisjon skapes i dette øyeblikk!



 

I kveld har det skjedd magi her i stua!😍

 

Vi har med julemusikk i bakgrunnen pakket inn 60 pakker til julebukkene som i morgen vil komme på døra! ❤️ der jeg bor i Måløy har jeg aldri opplevd julebukker som har ringt på min dør så dette blir første møte med at dette er en del av nyttårsaften.

 

Det er klart jeg husker hvordan vi som små gikk bukker og håvet inn posevis med snop men har aldri hatt en eneste bukk på døra, og har dermed aldri pakket inn slike smågaver. Dette tenker jeg blir en tradisjon jeg gjerne tar med meg videre.❤️

 

Vi har kjøpt stjerneskudd til  i morgen og tenker at å skyte pengene sine oppi lufta aldri vil bli en ting jeg er villig til å gjøre, ikke har dyra det noe bra heller så jeg nøyer meg med stjerneskudd. Jeg ser gjerne på andres raketter og tenker hvor dumt det er 😂 men flott er det! Vi gleder oss!😁

 

 

På kveldens meny står kalkunfileet og jeg føler at jeg aldri rekker å bli sulten før det er på tide med en ny runde, vi blir skikkelig bortskjemte her!😁

 

Ikke bare har vi fått smake på skikkelig julestemning men vi har faktisk ikke laga ett eneste måltid siden vi dro hjemmeifra, rastløsheten i meg skiker etter å gjøre noe men jeg tenker å tvinge meg selv til og nyte denne friheten og følelsen av å ha fri.

Dette blir en magisk kveld og jeg håper at dere har det bra❤️

 

Nedenfor er link til gruppa på Facebook vi har, der poster vi alle innleggene som blir publiserte her. Det er over 5700 medlemmer så den starter å bli stor! gruppa det er verdt å være medlem i. 👇🫶

 

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg