En hysterisk morsom datenight med min kjære!

Vi har vært på kino og sett “Full dekning” som var hysterisk morsom! 😂 på tross av få kinogjester fylte salen seg med latter igjennom hele filmen og min kjære var den verste av alle. 😂 Det er lenge siden vi har sett en så bra film så denne anbefaler vi varmt videre! ❤️ jeg føler at livet mitt ikke er så komplisert etter og ha sett denne filmen og noen ganger kan det være greit og se noen som ikke har det så enkelt seg imellom. Super film!

 

 

Dette har vært en fantastisk søndag og faller inn under de beste! ❤️ vi har fått så mye utav denne dagen og det er på slike dager jeg ser hvor langt i prosessen vi har kommet, vi lever virkelig livet!❤️

Man trenger ikke mange saker for og kjenne på lykken, man trenger bare noen og dele øyeblikkene med og sammen med min kjære har jeg funnet ut hva som er viktigst i livet. Jeg er så heldig! ❤️

 

 

Jeg undrer meg over hva denne nye uka vil bringe, det er bare en uke igjen til jeg reiser til Bergen og skal operere ryggen, inntil da skal jeg nyte hver eneste dag og prøve og bygge meg opp, samle styrken jeg trenger til ettertiden og finne mot til og faktisk gjennomføre dette. 

Tusen takk for at jeg får lov og dele av meg med dere, takk for at jeg får være den jeg er og for all støtten dere gir meg i hverdagen. Stor klem! ❤️

 

 

Lyst og følge oss videre? 👇

Liker du denne bloggen? 👇

 

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg