En hilsen ifra pasienten ifra helvetet

Dagens lærdom: ALDRI spøk på andres bekostning 😂

Dagen har gått som dagen bare måtte gå, jeg liggende i fosterstilling i sofaen og vente på at min kjære skulle komme ifra jobb. Det lengste jeg klarte og gå var da jeg klarte og hente meg en kaffekopp! såå godt med noe varmt i strupen men såå utmattende og gå stua-kjøkken-stua! 😂

Nå har jeg kjørt til butikken og hentet tingene som frister når man er dårlig og sendte selvsagt min kjære inn. Det er godt at rollene er snudd og at jeg kan innta offerrollen.😂

I tradisjon tro har vi levende blomster på bordet! dette er rosene jeg kjøpte forrige fredag, alt har en mening. Roser har aldri overlevd så lenge i dette huset her. 

Nå kjører vi igang helga! ❤️❤️❤️

 

Liker du denne bloggen? 

 

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg