En helvetesnatt – 2 overstått, av ukjent antall igjen

Oh lord for en natt! Jeg har våknet hver halve time siden kl3 i natt og har måttet snu meg som i seg selv er ett større prosjekt en det høres ut 😂 sengen formet seg etter kroppen og jeg har lagt behagelig men når man har ett stort sår på ryggen ser ingenting ut til og hjelpe noe særlig.

Man føler seg rimelig hjelpeløs når man trenger hjelp til absolutt alt og det er først i slike situasjoner man ser hvor ufattelig mange behov man har til enhver tid 😂

 

I morgen går turen hjemover og jeg vet ikke om jeg gleder meg eller gruer meg til båtturen som tar 4 timer.

Men først skal jeg prøve og nyte denne siste dagen i Bergen ❤️ Riste av meg natten og prøve og restarte meg selv ❤️ Ha en nydelig start på denne lørdagen folkens 🌹

 

Lyst og følge oss videre? 👇

Liker du denne bloggen? 👇

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg