En hel kilo lettere! – En vanvittig livsstilsendring pågår –

FOR en søndag folkens! 😁

 

 

Jeg har sust rundt her og styra og stella i heimen våres i hele dag, og har kjefta og smelt fordi jeg ikke har fått gassen på min kjære 😂

 

 

Vi har fått gjort så mye! og min store drøm er at vi fremover kan bruke søndagene til alt i heimen, slik at jeg slipper og stresse meg opp over slikt når jeg er i jobb, det er fortsatt en fjern drøm men noen mål må man sette seg.

 

 

Prosjektet “sunnere livsstil” fortsetter og vi har faktisk vært ganske så flinke! vi har kuttet ut brus med sukker og har erstattet litt av det med sukkerfri brus, jeg er fullstendig klar over at det ikke er særlig sunt det heller men en erstatning må vi ha i en overgangsfase. Kostholdet har fått seg en kraftig igjennomgang og vi har fylt opp kjøleskapet med sunn og riktig mat.

 

 

 

 

Jeg har faktisk gått ned en hel kilo på to uker! jeg har slitt helt siden jeg gikk på en kur med steorider og gikk opp 26kg på EN MND! men etter og ha tatt ett krafttak ser det ut som også vekten starter og gå i riktig vei. Jeg er veldig tilfreds med å ha klart og kutte røyken, rusen og lagt om kostholdet mitt og i den nye jobben er trening en naturlig del av arbeidshverdagen, det kunne jo faktisk ikke blitt bedre! nå har jeg faktisk ingen unnskyldning lenger. 

 

Jeg sier ikke at vi er guds beste barn men her i huset er all fremgang bra fremgang og med små enkle grep har vi faktisk klart og gjort underverker på bare noen uker, samarbeid is the key! 

 

 

 

 

 

En hel kilo ned og jeg har slitt i over 1år med å klare og gå ned ett gram! med knekt rygg og masse vondter har jeg hatt store problemer med også aktiviteten, så nå gleder jeg meg til mars og operasjon slik at jeg kan fungere som normalt igjen, treningen vil da bli en naturlig del av hverdagen og hele dette med ryggen og ulykken vil bare være ett dårlig minne. Jeg gleder meg til og slippe og bli minnet på dette hver eneste dag, jeg gleder meg til og starte livet for alvor igjen! og etter og ha sett at vekten går ned blir jeg bare fylt med enda mer motivasjon til fortsettelsen! dette kan bare gå en vei! 

 

❤️❤️❤️

 

 

 

 

Lyst og følge oss videre? 👇

Liker du denne bloggen? 👇

 

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

6 kommentarer

Siste innlegg