En fantastisk feiring av Morsdagen overstått

 

Da ligger vi strak ut i sofaen etter feiringen av Morsdagen sammen med bestemor og gjengen! som jeg skrev i forrige innlegg er ikke dette en dag vi pleier og feire, men i år slo vi virkelig på stortromma! vi kjøpte med oss blomsterbukett og berlinerboller og hadde oss mange timer sammen med familien. Vi er ikke flinke nok til og gjøre slike ting og det blir ofte glemt i hverdagens stress og mas.  

 

Kjøpte bukett til bestemor

 

 

Vi har kosa oss i hele dag og det er trist å tenke på at helgen snart er over! denne helgen kunne vært litt lengre syns jeg men det blir også greit og starte en ny uke og se om man får gjort mange av disse tingene jeg har utsatt på grunn av sykdom. Denne uka skal jeg få ting utav veien og ta grep om disse tingene som ligger i bakgrunnen og gnager! 

 

 

I dag har jeg fått litt påfyll, jeg kjenner at energien min stiger og at jeg smått om sen starter og gå tilbake til den jeg var før all sykdommen og smertene, endelig føler jeg at det går riktige veien! dette har vært en veldig fin søndag og jeg håper at dere har hatt det like bra! neste gang vi blogges er det mandag, en ny uke og mange nye muligheter og utfordringer, er dere klar? 

 

 

Lyst og følge oss videre? 👇

Liker du denne bloggen? 👇

 

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg