En fantastisk avslutning på helga! Nå kjører vi i gang den nye uka!


 

 

 

God morgen bloggen min ❤️

I går avslutta vi helga med bingo og akkurat da jeg hadde gitt opp det hele og tenkte tanker om å slutte å gå dit slo jeg til med 3-rekkern! 😁 500kr rikere og ett stort smil om munnen gikk jeg ut derfra 😁 forbannelsen er opphevet! Og jeg håper det bare fortsetter for vinnerflaxen min har forsvunnet etter at jeg gifta meg 😂

 

Det er litt skummelt å plutselig vinne i ett spill man allerede er hekta på! Jeg er nok fast inventar på bingolokalet en stund fremover 😂

 

Nå skal jeg ta fatt på mandagen igjen og føler strengt talt ikke at jeg har hatt helg denne gangen! Jeg sover ikke særlig bra for tiden men så fort man er i gang så går det nok bra! Jeg er en pendler så jeg har en time til jobb og i dag merket jeg at det er mer en langt nok på dager der søvnen svikter 😁

Ha en magisk start på uka kjære leser ❤️

 

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg