En dramatisk første natt aleine

God morgen  og hallo lørdag!💖

Det har vært en dramatisk natt her på hybelen og en kombinasjon av å ikke ligge i min egen seng, full fest og måkeskrik har ført til ekstremt lite søvn og mye irritasjon 😳 Jeg har vært våken mesteparten av natten og tydde til slutt til den nye boka mi for å finne roen.

I dag venter 12-timersvakt på verdens beste arbeidsplass så det er bare å kline på sminken og ett smil og lage seg en god dag på tross av natten, jeg må restarte meg selv, pælme innpå med kaffe  og tvinge bort gjesping og trøtthet. Det positive er at det er ett par hundre meter til jobb, det positive er at jeg har masse og se frem til i dag og at jeg er sikker på at mange hadde det moro på festival i går! 😁

Vi blogges snart igjen❤️ Ha en god start på lørdagen kjære lesere! 😁

 

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg