En dag vil alt bli bra igjen

På tross av at vi bor i samme hus kan det gå ukesvis uten at vi ser hverandre, vi er opptatte med vårt og hverdagen er hektisk, jeg husker faktisk ikke sist jeg tilbrakte tid sammen med pappaen min så i dag tok jeg han med på en liten oppdagelsesferd i bilen, en oppdagelsesferd vil si at vi kjører til disse vakre plassene, til utsiktene og bare tar inn hvor vakkert det faktisk er her vi bor.❤️

Utsikten

 

Det er faktisk ganske så flaut og si at jeg ikke oppdaget hvor vakkert det er nede ved sjøen her jeg bor før i dag, det har faktisk aldri slått meg og gå ned dit og se, når jeg oppdaget hvor fredelig det var der nede i fjæra startet planleggingen av mange ting man faktisk kan gjøre der nede, vi er heldige som bor slik vi gjør.❤️

 

En hel dag for meg selv, der jeg kan gjøre egentlig akkurat det jeg har lyst til! og akkurat det jeg hadde lyst til i dag var og være sammen med menneskene mine, få gjort alle disse tingene som må gjøres når man reiser bort noen dager og få organisert disse tingene jeg ikke får deltatt på. Jeg tror jeg er i mål og visst ikke så har jeg en del tid i morgen også😁

 

Huset mitt så plutselig så lite ut

 

Det er lenge siden jeg har bare vært meg selv, uten all stress og uromomenter. Jeg kjenner at stresset har gjort meg vanvittig sliten og at jeg trenger en tid der jeg bare kan være meg. Trygghet, stabilitet og rom til at kreativiteten kan få utfolde seg er det jeg drømmer om, jeg må bare få på plass noen saker først. Men en dag skal jeg igjen få kjenne på freden, uten dette jaget i hodet, uten de svirrende tankene og uten disse bekymringene, en dag skal alt bare være bra igjen. Jeg gleder meg. ❤️

 

Nå skal jeg bare nyte siste kvelden hjemme! jeg er opptatt med noe helt til neste helg og kjenner at kalenderen gir meg litt frysninger, jeg håper at jeg rekker og nyte øyeblikkene. ❤️

 

 

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg