En berg og dalbane av følelser og tanker! er det nå det nye livet starter?

Herrelighet jeg aner ikke hvordan jeg skal starte dette innlegget en gang. Dagen i dag har vært en karusell med følelser og tanker. 😳

 

Det endte faktisk med at jeg gråt på veien hjem. Ikke fordi jeg er trist og lei meg men fordi den siste tiden har vært så intens! jeg husker ikke sist gang jeg gråt, jeg har vært for nummen til å ta til tårene, jeg har rett og slett vært så tom at jeg ikke har følt noe.🙁

 

Jeg har drømmejobben, jeg har kosa meg ifra jeg kom til jeg gikk! jeg har ett fint liv her heime med en mann som elsker meg og egentlig livet på stell, jeg har egentlig overhode ingenting å klage på, med tanke på hva som faktisk skjer i verden men hele tiden så har jeg manglet en vesentlig del. Meg selv.🙁

 

Jeg har faktisk ikke vært tilstede fordi jeg har vært så intens inni meg, jeg har vært til stede i samtalen men overhode ikke vært der om dere skjønner. Jeg innså når jeg var på ett stort seminar og ikke følte noe at noe var feil, jeg hadde gått over så lang tid uten søvn at jeg rett og slett ikke brydde meg lenger, om noenting. Død eller levende, samma faen liksom.

 

Det er dumt å si at en medisin virker etter bare to dager utprøving, men jeg føler iallefall noe. Jeg er her, jeg er tilstede og jeg har fred. Det var det eneste jeg ønsket meg i hele verden. ❤️

 

Jeg er så ufattelig glad for at jeg har hatt bloggen de siste dagene, at jeg har hatt ett sted og plassere tankene, sortere og få ting ut. Uten det hadde jeg nok blitt blakk på terapitimer så dette er litt billigere 😂 Noen vil si at jeg blottlegger hele privatlivet mitt, at jeg utleverer meg selv og vil angre, men helt alvorlig? det er faktisk noe av det minst gærne jeg har gjort i livet mitt. 😂

 

Fant meg massevis av venner i Malakoff!

 

Jeg kommer ifra ett lite sted på Vestlandet, jeg har vært utskuddet, jeg har vært den folk har unngått og folk bare har snakket om, jeg har hatt det dårligste rykte noen kan ha, men med denne bloggen har mange fått seg en tankevekker og mange har faktisk våget og bli kjent med meg på grunn av åpenheten, dem har sett at det ligger litt mer bak en bare ett dårlig menneske som gjør dårlige ting.

 

Jeg har fått innpass i samfunnet igjen, respekt og kjærlighet der jeg minst ventet det. Det er det eneste som betyr noe for meg, nå trenger folk ikke å snakke om meg, for sannheten finner dem her. Egentlig en lettelse på alle måter 😂

Hurra for åpenheten! ❤️

Jeg ville bare innom og si at jeg har det bra, livet er fint og denne medisinstarten har ikke vært så skummel som jeg så for meg ❤️ nå skal jeg nyte sofaen og være sammen med favorittmennesket mitt ❤️ Ha en nydelig lørdagskveld fine venner ❤️

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg