En barndom i rusen blir en bok?

God morgen venner og velkommen tirsdag!

😁❤️

 

 

Dagen startet allerede 05.30 da jeg våknet av Sebastian sin alarm!😳 svært sjelden klarer jeg å sovne igjen så jeg fant det likegodt å stå opp.🤭

 

Etter avgjørelsen jeg tok i går følte jeg en rar lettelse i kroppen, jeg har tross alt stått i limbo i tre uker 💔

 

Avgjørelsen finnes ikke spontan eller ugjennomtenkt, det har vært en prosess som har gått sakte men sikkert imot beslutningen om å ta avstand i en relasjon der avstand ikke føles naturlig.

 

  En dag skal jeg skrive en bok om hvordan det var å vokse opp i rusen og hvordan det på ekte føltes å være liten og livredd. Jeg må bare finne ordene og bearbeide ting før jeg klarer å forklare ting med ord. Jeg har fortsatt en lang vei å gå.❤️

 

Jeg innser at jeg har rukket og bearbeide det som har skjedd i voksen alder men at jeg ikke har nærmet meg materien i min egen historie, at det er så massivt og stort at jeg ikke har våget og gå innpå det ennå.

 

 

 

Små drypp og blaff av minner, ting jeg ikke en gang visste at jeg husket dukker opp innimellom som bilder, mange av følelsene kan jeg fortsatt kjenne om jeg tenker på visse situasjoner, lukter og ting som sitter langt inni beinmargen på meg, en dag skal jeg klare å forklare hvordan barndommen gjør meg til den jeg er i dag.❤️

 

En dag skal det hele bli en bok og jeg tror at det fortsatt er mye folk ikke aner noe om, når det kommer til denne utryggheten og alle tingene man tar med seg resten av livet. 

 

I dag blir en viktig dag med mange viktige ting som må gjøres!

Jeg må finne utav hva som skjer med besøksforbudet mitt, jeg skal snakke med fotografen og velge ut bilder og produkter etter fotoshooten vi hadde og jeg venter på rørlegger til vasken på kjøkkenet. Dagen er full i avtaler og gjøremål og dette er den eneste dagen å gjøre det på!😁

 

Lite visste vel jeg hvor hektisk dette livet ville bli, jeg som trodde ett edru liv ville bli ett kjedelig liv. 😂 Hadde jeg bare visst hvor lite tid jeg ville få og hvor fort tiden faktisk går når man faktisk er tilstede og får det med seg 🤭

 

Ha en nydelig start på tirsdagen dere 🌹

 

 

Vakre Naustdal

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg