Ekstra vondt å være mor på avstand

God kveld kjære leser!❤️

 

Den første “fridagen” min på lenge føler jeg at jeg har brukt produktivt og effektivt!😁

For første gang på det jeg kan huske kan jeg faktisk la være å stille vekkerklokka i morgen! 😳 og skal banne på at jeg våkner kl6-7 uansett, rutinene sitter langt inni meg og jeg har faktisk blitt en riktig morgenfugl etter at jeg ble rusfri.😂

 

 

 

 

I dag har jeg vasket både kjelleren og har startet på loftet, jeg har fått ut mye av huset og tømt der jeg har klart! jeg har innimellom slaga også bare kosa meg med tanken på at jeg har mange dager fri fremover så jeg har massevis av tid å ta av. I kveld har vi hatt etterverngruppe og det er lenge siden det har vært så godt som i kveld, bursdagen i morgen har satt i gang tankene og følelsene har rast igjennom kroppen i hele dag.❤️

 

Heldigvis holder jeg meg opptatt på samme tid som jeg våger og kjenne litt på dette, når det kommer til barna så kjenner jeg at det er ett ekstra sårt punkt.❤️ Februar blir en tung måned med to bursdager på kort tid og det er så vondt at jeg ikke har vært den mammaen dem fortjener, jeg skal bruke resten av mitt liv på og gjøre opp for meg, om dem lar meg.

 

 

Fått flyttet ned masse bøker i den nye kjellerstua ❤️

 


I morgen er bossplassen åpen igjen og jeg skal love dere at jeg har mye å ta av! både på loft og kjeller står det ting som skal pælmes og jeg tenker at det er greit at jeg har noen planer for morgendagen slik at jeg ikke bare blir sittende her.❤️

 

Jeg vet liksom ikke helt hvordan jeg skal forklare det, det er jo vondt hele tiden når det kommer til dette temaet men bursdager og jul setter i gang noe inni meg som er vanskelig og forklare med ord. Man blir minnet ekstra på alt vi har mistet, alle årene som har gått tapt. Jeg vet i hjertet mitt at jeg har gjort alt jeg har kunnet med de forutsetninger jeg har hatt men akkurat på slike dager så er det ingen trøst i den tanken. Det finnes ingen naturlighet over at en mor ikke er der på 16-årsbursdagen, ikke på noen bursdager er det naturlig og være på avstand, på bursdager er det ekstra vondt og være mor på avstand. 💔

 

Det eneste som betyr noe for meg er at dem har det bra, og det vet jeg at dem har.❤️

 

 

 


Alt i alt har denne dagen blitt langt bedre en den kunne blitt, jeg prøver å holde meg positiv og fyller hodet mitt med positive tanker, både om meg selv men også om fremtiden som kanskje om jeg er heldig innebefatter også barna. Jeg må bare tviholde på disse tankene og holde meg sterk.❤️

 

Ingen vet hva morgendagen bringer og jeg vet at det er så mange der ute som sliter langt hardere en meg, men dette var bare mine tanker om den store dagen i morgen som har ristet i hjertet og sjela mi i dag.

 

Takk for at du lyttet til meg❤️

 

 

Morgendagen blir ekstra tung.

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

2 kommentarer
    1. om du hadde visst hvor høyt jeg ønsker og kunne gi deg en klem, du er råsterk❤️ av og til så ønsker jeg at jeg kunne hatt det samme motet som du..du er jammen ta et av mine forbilder,som jeg ser opp til❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg