Duften av vaskemiddel og pølser

Det lukter en blanding av vaskemiddel og pølser i hele leiligheten og min kjære har inntatt sofaen etter en lang dag på arbeid!😁

 

Onsdager består middagene av enkle retter som kan spises fort for som dere som har lest denne bloggen en stund vet at onsdagene er satt av til ettervern gruppe.❤️

 


 

 

Jeg måtte si nei takk til nattevakt i natt da jeg både har gruppa i kveld men også skal på ett viktig møte i morgen, jeg sa ja til langvakt på lørdag og det ordnet seg med vakta i natt.

 

Jeg har satt opp viktige møter og det er første gang jeg sier nei til ei vakt som ville gitt mer penger i kassa men de neste to dagene skal jeg kjøre hele 452km for to forskjellige møter!😬  på samme sted! 😬

 

Jeg ville nok ikke vært ett menneske etter nattevakt og jeg trenger og være tilstede de neste dagene, viktige ting skal skje!

 

Shinet huset i dag 😁❤️ Heldig er mannen min som kan komme hjem til ett rent og pent hus når han kommer ifra jobb!

 


Etter dagen i dag føler jeg på en viss kontroll, jeg føler at jeg har fått rydda litt i kaoset og har fått fjernet alle disse løse trådene som har stressa meg skikkelig.

 

Meeeget fornøgd med dagen er jeg! ❤️ Nå må det bare fortsette slik, en ting av gangen!

 

Jeg har jammen en heldig mann her som kommer hjem til ett rent og pent hus hver dag. (Jeg måtte bare) 🤭

 

Strax klar for gruppe og veldig klar til og punktere i sofaen i kveld kjenner jeg 🤭😁 NU kjør vi! 

 

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

2 kommentarer
    1. Du har fryktelig mye å styre med på en gang, og jeg forstår at det krever tilstedeværelse og ikke minst handling for å beskytte deg og dere. Det er sånt mange rømmer fra og inn i rusen. Det å flykte fra virkeligheten. Nå er du tøff og modig som tar oppgjør med fortiden og setter dine egne klare grenser, slik som besøksforbud. Viktig! Det er fint å se viljestyrke, ansvar og handlingsevne satt ut i praksis, du gjør mye for å få et godt liv som voksen.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg