Du vet du er lat og ikke i form når……….

God morgen verden!❤️

 

Oppgavene hoper seg opp rundt meg men fortsatt ligger jeg i sofaen og har mistet energien, arbeidslivet har virkelig satt seg i kroppen og jeg har gangsperre ifra tærne og opp! jeg har med andre ord bare godt av å komme i en jobb der jeg faktisk må være mer aktiv og være med på turer som gir denne gangsperren som jeg ikke husker sist jeg kjente på. 

 

Hver gang jeg tenker på at jeg faktisk er i fast arbeid så får jeg gåsehud og kriblinger i hele kroppen! det har ikke gått opp for meg ennå hvor stort dette er for meg, og jeg gleder meg bare til og bli vant med dette, komme meg til hektene og at dette blir den nye normalen. 

 

Tankene mine har blitt mer ryddig etter at jeg startet i den nye jobben, jeg klarer liksom og få orden på rotet som før raste rundt i hodet, jeg er blitt mer roligere også og kjenner ikke lenger denne rastløsheten arbeidsledigheten ga meg, jeg faller på plass og vet at alt ordner seg og det føles rart. Disse listene jeg før laga meg og forventet og få gjort er borte, nå står huset på hodet og jeg kunne ikke brydd meg mindre.

Nyttårsforsettet mitt var jo og bli snillere med meg selv og kutte ut disse listene, det var også og få en sunnere livsstil så når jeg ligger her med kramper i leggene og gangsperren som gjør all bevegelse vond så føler jeg at jeg er godt i gang med de alle, nyttårsforsettene har blitt satt ut i liv! jeg husker ikke sist jeg faktisk gjennomførte disse forsettene. 

 

Nå skal jeg bare nyte denne tirsdagen, prøve og komme meg på beina og gjøre det beste utav dagen som alltid❤️

 

 

 

Lyst og følge oss videre? 👇

Liker du denne bloggen? 👇

 

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

4 kommentarer
    1. Deilig åvite at en er igang med Nyttårsforsettene men du må ikke utføre alt samtidig du har ett år på deg.
      ha en god dag med vondter både her og der… god bedring nå er du i siget…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg