Du vet det har bodd alkoholikere i huset når……..

Den store oppryddingen gir raske resultater og lite skal til for og se forbedringer! 😁❤️

ENDELIG begynner det og gå fremover!

 

Det er vanskelig og skjule at det har vært smugdrikkere her når jeg hele tiden finner bokser i alle kroker og krinker 😂 en gang fant jeg brukte sprøyter også, ikke så kult… 

 

Nå skal vi kjøre bort ett lass med saker til folk vi kjenner ❤️ Vi har sortert klær til den store gullmedalje og alt går videre til andre som kan bruke det!😁 dagen er fortsatt ung og hva som venter next får dere se 🙂😁 vi blogges snart 🌹

 

 

 

Lyst og følge oss videre? 👇

Liker du denne bloggen? 👇

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

 

2 kommentarer
    1. Jeg er så imponert over ærligheten, rausheten og arbeidsgleden dere har. Og så flott det blir.

      Takk for at vi får titte inn i deres nye liv, med små innblikk om hvordan livet har vært før. Dere er sterke!

      Skal prøve og bli flink til å legge igjen spor på at jeg er innom og ser/leser. Som jeg nevnte på FB, jeg leser hver gang Monica legger ut lenke.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg