Du skremmer meg ikke lenger

Man veit at man har sove dårlig en stund når man våkner en lørdags morgen og nesten hopper utav senga og danser hysterisk når man oppdager at man har sovet igjennom hele natta for første gang på ei uke! hellemåne! dette trengte jeg virkelig!😁🫶

 

Ikke nok med det men etter at jeg stod opp har jeg lagt på sofaen og slumret, noe jeg ikke har klart å gjøre på det jeg kan huske. En deilig start på lørdagen i heimen! ❤️

 

Igjennom hele gårsdagen poppet det opp meldinger ifra dette mennesket jeg ettertrykkelig har bedt om å la oss være i fred men det er på samme viset som det alltid har vært. Some things never change.

 

Jeg velger å publisere de “snille” meldingene. Nå er dette nummeret blokkert så venter bare på en ny kanal å nå meg på.

Truslene er akkurat de samme som dem har vært i alle år, ordrett! om man ikke utvikler seg, endrer taktikken sin og finpusser når man driver med manipulasjon så går det faktisk ut på dato. Det funker ikke lenger, når den du manipulerer har gjennomskuet deg når man ikke lenger inn og manipulasjonen mislykkes.

 

Jeg er veldig glad for at grepet dette mennesket hadde om meg er borte, det er erstattet med masse gode venner, ett nettverk rundt meg og at jeg for første gang har troen på meg selv og hva jeg er verdt. Jeg er så glad for at jeg har vært ærlig med alle denne gangen, så uansett hvilke trusler jeg får vet jeg at om han oppsøker noen så får han svar på tiltale.

 

 

Jeg har forberdt meg, bygd meg opp så nå er det samme hva han sier, han skremmer ikke meg.

 

Nå skal jeg tilbake til å ligge i sofaen og sikle! 😂 jeg har endelig tillatt meg selv å være syk, covid var det som skulle til! egentlig føler jeg meg ikke så dårlig så innimellom driver jeg og jobber litt med skriverier og ting på dataen.❤️

 

Dette blir en god lørdag! 🫶

 

 

 

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg