Drittstart! – forsøker igjen i morgen-

I dag har jeg hatt DEN dagen!😳

 

Du vet følelsen når starten på dagen bare farger den hele? der hodet går i sirup og man aldri kommer riktig i gang?😬  jeg håpte lenge at starten ikke satte standarden og at dagen videre ville gå smoothere, den gang ei!🤭

 

Å forsove seg ødelegger hele dagen og man kan egentlig bare holde seg hjemme.🤭😂

 

Jeg satser på og ta igjen for det tapte i morgen, i morgen venter nok en fagdag der vi skal sitte og se på forelesing hele dagen! 😁 relasjon er stikkordet og erfaringsmessig vet jeg at programmet vil bli både spennende og lære nyttig, jeg gleder meg.❤️

 

 


Selv om starten på uka ikke ble helt det store tenker jeg å snu trenden i morgen, jeg skal våkne av vekkerklokka til en ny dag og virkelig ta til meg alt som skjer! jeg skal ikke gå i en tåke som i dag.🤭

 

Nå har min kjære ektemann laga Faitas til oss! ❤️ vi har ukes handlet etter jobb og tenker å bare ligge i sofaen i hele kveld og lade opp! ta innover oss den dårlige starten og gjøre morgendagen SÅ mye bedre, det skal ikke mye til. 🤭

 

Bare innom for og ønske dere en fredfylt mandagskveld ❤️ stor klem 🌹

 

 

 

 

 

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og lg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

2 kommentarer
    1. De fleste opplever å forsove seg en gang iblant, og det er en fryktelig følelse som henger i og ødelegger hele resten av dagen også! Håper at du får en hyggelig kveld i heimen og en flott ny dag i morgen! 🤗 Ny dag, nye muligheter! 🥰🤗😍

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg