Dramatisk start på freddan! -Livet lar seg ikke planlegges-

God morgen venner ❤️

I skrivende stund sitter jeg i en kinosal og skal delta på min første fagdag! 😁 Men jeg må ærlig innrømme at tankene mine ikke akkurat har fullt fokus på det som skjer her. ❤️

Denne morgenen ble mer dramatisk  en vi planla! 😕 Mamma har hatt problemer med den ene foten sin lenge og har tatt undersøkelser uten at dem har funnet noe galt. I dag hadde hun vondt i den andre også og var ganske så smertepåvirket når jeg måtte springe ut døra hjemme 💔 Jeg håper at hun får hjelpen hun trenger 🤞

 

Livet kan ikke planlegges, de mest uventa ting skjer når det passer minst. Nå skal jeg prøve å ta inn alt som skjer her og vente på telefon om hva som skjer der hjemme.

 

Ha en fin start på freddan venner ❤️

 


Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

4 kommentarer

Siste innlegg