Dramatisk morgen i heimen! 1 stk nede for telling.

What? jeg fikk sove PÅ medisiner!😳

Jeg fikk helt sjokk når jeg våkna i 1-tiden i natt og hadde sove ett par timer!😳

At det hadde gått så enkelt og greit å sovne, etter mange dager med drakamp for å sovne inn settes slike ting ekstra pris på! 🫶 første gang på lenge jeg faktisk har sovnet og ikke fått det med meg. DEILIG!⚡️

Jeg våknet søkkvåt, jeg har våknet veldig mange ganger iløpet av natta men om dette er de eneste bivirkningene så velger jeg dem alle dager i uka! Ekstrem hodepine og heteslag  er bare kos liksom i forhold til de andre møkkagreiene jeg prøvde ut.😂

Jeg skal ikke Jinxe dette med å si at det går supert etter bare to dager, men jeg har en riktig god følelse!🤞

Planene for dagen er at jeg skal på styremøte på Skei og har noen ærender før jeg reiser, egentlig skal jeg bare bruke denne uka til og la kroppen reagere som kroppen reagerer og ta hensyn når jeg kjenner at det er nok.❤️

Jeg har ett innlegg til “Møteplassen” jeg skal skrive og ett foredrag som jeg skal holde for jobben så det blir spennende og se hvordan det er å sette seg ned og konsentrere seg på disse medisinene, dette blir ildprøven!😁

SÅ til overskrifta!😂

Min kjære snille gode Sebastian har fått influensa og ligger langflat i senga, hadde det ikke vært for at leiligheten våres er veldig liten så hadde han fått en bjelle så han kunne ringt på meg når han trenger noe 😂. Jeg har stelt godt med han og vært med vann og paracet for som alle vet så blir menna skikkelig sjuke, sånn helt på ekte.❤️

Jeg er glad jeg fikk sove litt i natt, jeg trenger sikkert kreftene igjennom dagen som sykepleier 😂. Alle går rundt og er småsjuke for tiden, det er den tida på året men vi skal nok få det til å gå opp denne onsdagen også. ❤️

Paracet og ett smil vil ta meg igjennom denne onsdagen 😁

 

 

 

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

2 kommentarer
    1. Lykke til og god bedrig til Sebastan.
      Får håpe at det går fort over du har jo fått han til å stå for egen maskin…
      Det hadde nok ikke min mann gjort.han hadde gjemt seg i sengen og plystre på meg som jeg er en hund……

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg