Drama trussler og drittslenging

Jeg har det siste året vært ute med nesa og stukket meg frem, jeg har stått for ganske så sterke meninger og har delt hele livet med dere her inne. Man må forvente og få litt igjen, selvom det ikke føles rettferdig noen ganger, og jeg er ikke redd for og være ærlig med dere på grunn av at jeg får enkelte stygge kommentarer! jeg tar til med alt det positive og fokuserer på det! 

Når man er offentlig og spesielt når man deler så private ting må man nesten bare forvente at noen vil være uenig med deg og slenge med leppa. Jeg tenker at stygge kommentarer kommer fordi noen ikke klarer og formulere seg med annet, og det er trist. 

Først i gårkveld fikk jeg en godfølelse i magen som har vært borte en stund, og i dag prøver jeg og gjøre denne dagen god! jeg tok med meg foreldrene mine på sanden vi har her og tok en liten fotoshoot! dem ser motvillige ut på bildene men jeg lover at dem sprang utav bilen idet jeg sa at vi skulle ta noen bilder sammen, dem støtter denne bloggen 100%.

Jeg har komt til ett punkt der jeg vet hvem jeg selv er og er trygg i meg selv, jeg er ikke vant med at mennesker behandler meg dårlig lenger fordi jeg har blitt møtt med respekt så lenge, dette var bare en uhyggelig påminnelse om det stedet jeg aldri ønsker meg tilbake til, og jeg skal gjøre mitt ytterste for og unngå slike situasjoner der min egen rusfrihet blir truet. Jeg er sterkere denne gangen, ingenting kan få meg til og drikke igjen om jeg ikke ønsker det selv, den makten ligger hos meg for første gang i mitt liv.

Å gjøre dagen bedre for seg selv er ett valg, man går inn for og få ett bedre liv og etterhvert blir det faktisk det. Jeg må ta grep om ting for og få det bedre, men så lenge jeg er bevisst og deler så kommer alt til og bli bra. 

Jeg ønsker dere en helt fantastisk fredag alle sammen! tusen tusen takk for støtten og styrken dere gir meg, uten dere hadde dette fått ett helt annet utfall og det mener jeg med hele hjertet mitt.

Her er gruppa dere ikke vil gå glipp av!

Om dere liker denne bloggen og har lyst og følge med videre så har jeg laget en gruppe til bloggen der jeg poster alle nye innlegg og små overaskelser! meld dere inn via linken her og vær med meg videre i denne rusfrie tilværelsen!  ❤️https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

4 kommentarer
    1. Så fine dere er, har blitt så glad i deg og det du står for <3 Håper kommentaren kommer frem, har fått error på et par, i det siste 🙂
      Klem

    2. Jeg syns ikke de så motvillige ut. 🙂 Fine bilder av dere! Og jeg beundrer dere alle for å ha funnet fram til en god relasjon etter alt vanskelig du har fortalt her på bloggen dere har vært gjennom sammen. <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg