Drama! Drama! Drama! Når panikken brer seg!

Denne mandagen har både inneholdt ett lite anfall av panikk og en lettelse over å få snakket med andre studenter om dette faget vi nå skal spesialisere oss på!🤭

 

Vi setter opp en time per uke der vi bare kan drodle litt og søke svar om vi har spørsmål om pensum eller eksamen, en liten gruppe man kan søke til om man står ovenfor panikkanfall og føler at man er helt på villspor!😅

 

Når jeg satt i denne gruppa så kasta jeg min kjære innpå soverommet for en lur 😂

 

I morgen venter jobben igjen og uka starter for alvor, uka som inneholder mange dager på jobb i praksis!😁

 

Jeg håper at jeg snart kommer til ett punkt der ikke magen vrenger seg hver gang jeg tenker på innleveringen av denne eksamenen, at jeg kan slappe av og faktisk kose meg med oppgavene. Det er mye å håpe på men jeg skal gjøre mitt ytterste for og prøve å komme dit. 🤞

 

 

 


Jeg må gjøre noen grep for og strukturere meg i dette arbeidet og unngå slike bølger av panikk når jeg innser hvor mye jobb som ligger foran meg.

 

Akkurat nå trenger jeg magi, at jeg plutselig blir fylt med motivasjon og pågangsmot ifra intet 😂

 

Mest av alt bare gleder jeg meg til og komme meg på jobb igjen, føle seg nyttig og faktisk gjøre alt det her jeg lærer i praksis. Det er der jeg trives best på hverdager ❤️

 

I kveld skal vi på besøk til svigerfar 😁❤️ Ha en finfin mandagskveld venner 🌹

 

 

 

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken

https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg