Dette A4-livet vi drømte om i så mange år! NÅ har vi det!

God dag kjære leserne mine! ❤️

I dag har blogg fått være blogg og jobb fått være jobb!😁  jeg har hatt fullt fokus på min andre dag som erfaringskonsulent. Disse to dagene har gått med til og lære det grunnleggende, hilse på alle sammen og bli kjent med området, jeg STORTRIVES!😁

Allerede kjenner jeg at jeg dras mot enkelte ting og ønsker og lære mer om spesifikke emner, nysgjerrigheten min har blitt en fordel som jeg kan bruke videre, kanskje det ligger en utdannelse der fremme? hvem vet hva fremtiden bringer?😁

Jeg kjenner hvor godt det er og ha en jobb og gå til, en fast stilling som er min og som ikke er midlertidig, jeg føler meg trygg til og utvikle meg og føler at jeg har blitt tatt så godt imot, det er viktig når man aldri har jobbet innen dette feltet før. Det er så komplisert og SÅ spennende! ❤️

 

 

 

Strukturen og rutinene man får med det samme man starter i jobb igjen er noe jeg setter vanvittig pris på i hverdagen, bare det og vite at jeg skal på jobb igjen i morgen og faktisk har en grunn til og være sliten etter dagen, bare det og faktisk vite hvilken dato det er i dag, det er noe som har manglet i livet mitt. Jeg har ofte sagt at jeg kunne vært evig student, fordi jeg elsker og lære og elsker og gå på skole, det passer godt i denne stillingen her da mulighetene for videreutvikling er stor.

Tannverken er borte og bivirkningene av vaksinen er på hell, dagen i dag har vært desidert bedre en før i uka og jeg er så takknemlig for og være smertefri! herregud så godt det var og gå på jobb og faktisk ikke være fokusert på de hersens plagene i kroppen! 😂

 

NU skal jeg roe helt ned, ta innover meg all læringen i dag og sette i gang med tingene som må gjøres her hjemme, nå har vi ett A4-liv folkens! 🤩

 

Lyst og følge oss videre? 👇

Liker du denne bloggen? 👇

 

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

 

6 kommentarer
    1. Velkommen til a4 livet.Det er ganske kjedelig til tider men det er trygt og godt.
      Ønsker deg lykke til i ny jobb.😊💕

    2. Så aldeles herlig å lese 💕 Godt å høre at noen ser gleden i hverdagen, for den er det mange som har glemt ❤️🥰

      1. Kommer aldri til og slutte og sette pris på alle disse små hverdagslige tingene, det slår meg faktisk hundrevis av ganger for dagen ❤️😁 jeg er heldig på den måten, jeg tror det vil gjøre mye i motbakkene som kommer.

    3. Gratulerer med det “vanlege” livet ❤ og vi som.har vore der, får ein aha opplevelse, når du skriv ned dine tanker og følelser . Vi har så lett for å ta det livet for gitt, og ikkje setta pris på det. Mange vil bare ha meir og klage.
      Takk for at du deler ❤ og kjekt å følga deg

      1. Jeg tror helt oppriktig at jeg aldri kommer til og bli vant med og ta de små tingene for gitt. Livet har vist meg baksiden så jeg er så fullstendig klar over hvor heldige vi er 😁 jeg er glad for at livet har lært meg noen lekser slik at jeg virkelig kan sette pris på hver eneste dag ❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg