Det store byggeprosjektet! -vi skaper oss ett hjem-

Hola venner!❤️

Nå har jeg allerede lagt her i sofaen i noen timer, helt fullstendig ferdig etter både trening og tidligvakt på jobb! 😁 jeg kjenner at det tar på og ha så lang vei til og fra og trøttheten kommer idet jeg setter meg i bilen. I dag ble vakten min i morgen flyttet til seinvakt og tipp hva jeg skal gjøre i morra!? jeg skal sove LENGE! 😁 nettene er fortsatt ett problem og drømmene mine virker til og bli villere og mer intense for hver eneste natt, i morgen håper jeg at jeg får sove til jeg skal på seinvakt.

Etter ei full arbeidsuke skulle jeg helst bare slappet av men planene er klare og vi skal endelig sette en plan ut i liv igjen! vinduene i leiligheten ble byttet i 2020 og vi har ennå ikke fått foret i etasjen hos oss, det er egentlig en skam at det fortsatt står men etter å ha foret vinduet i stua stoppet det bare opp og mange uventede ting skjedde på veien, nå skal vi endelig gjøre noe med irritasjonsmomentet i heimen!😂

Jeg kjenner at det nærmer seg bryllup, jeg kjenner at behovet for og få unnagjort ting bare vokser og vokser, jeg har så lyst og få masse utav denne sommeren både på jobb og på privaten. Jeg gleder meg stort til og dele det hele med dere!❤️

Livet er hektisk og jeg blogger ikke så ofte som jeg pleier men jeg ser at leserne mine her er trofaste og titter innom uansett, jeg setter så stor pris på dere. ❤️ Nå skal jeg nyte resten av kvelden sammen med en av mine favoritter, jeg skal se masse dårlig tv og legge meg med boka mi til jeg sovner og bare nyte tanken på at jeg kan sove til jeg våkner av meg selv (forhåpentligvis langt på dagen i morra)!

Ha en magisk torsdagskveld dere, ta vare ❤️

 

Lyst og følge oss videre? 👇

Liker du denne bloggen? 👇

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

4 kommentarer
    1. Vær stolt av deg selv, å alt du har klart❤️ er godt å se at man kan om man virkelig vil, med hodet å hjerte👏👏❤️

    2. Så glad for at det går bra med dere, ønsker dere masse lykke til med alle prosjektene.👍
      Og en fortsatt god sommer 🌷☘️🌸☀️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg