Det skjer SÅ vanvittig spennende ting i livet!

God morgen kjære lesere! ❤️

I dag våknet jeg med en lettere følelse i kroppen og har faktisk drømt om barna mine i hele natt. 

På lørdag skal jeg på samvær igjen, så drømmene er nok i sammenheng med dette møtet. Drømmene spiller meg kraftige puss men i natt var det av den gode sorten, jeg drømte nemlig at dem var på besøk hos meg og disse drømmene er alltid gode.❤️

Mandag reiser vi til Gol! og denne gangen gruer jeg meg ikke foran det store foredraget mitt, jeg gleder meg bare til hele opplevelsen og jeg føler meg klar.😁

Jeg går og venter på svar ifra jobben jeg har vært på intervju om, men jeg regner ikke med og få den siden jeg ikke har fått telefon ennå. Som dere forstår er livet fylt med store fine ting og jeg føler jeg gleder meg til hver eneste dag! ❤️

 

Det skjer så ufattelig masse spennende og jeg gleder meg bare til og leve dette livet slik jeg gjør nå. Jeg er over denne uvanen med og tenke at jeg skal gjøre endringer for så og ikke gjøre noe med det, nå setter jeg ting ut i liv og er ikke redd for og prøve lenger. Jeg er glad for og være på ett så godt sted i livet og bare nyter alt i tilværelsen som rusfri.

Ofte kunne jeg ønske at jeg kunne plassere noen inni hodet mitt, noen som fortsatt sliter med valget. Jeg er ikke naiv, så jeg vet så altfor godt at det ikke ville hjulpet, jeg vet hvor mye som skal til for og faktisk våge og leve rusfritt men jeg vet også at om noen oppriktig prøver så klarer man det man vil. Å ha disse erfaringene med både ruskutt og røykslutt er ting jeg tar med meg videre i kunnskaps-sekken min.

Nå skal jeg ha møte rundt foredraget og planlegge enda grundigere slik at vi kan lage ett skikkelig show! jeg er SÅ klar!

Ha en fantastisk start på denne torsdagen kjære venner ❤️ Husk hvor verdifull du er ❤️

Liker du denne bloggen? 

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

4 kommentarer
    1. Gratulerer med alt du har klart å nedkjempe i det livet du har levd 👏!, Gratulerer med alt du tør å konfrontere i det livet du lever nå 👏 ! Gratulerer med alle dine seire 🥰 !! Ha ei fin helg dere to 🎶

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg