Det kunne gått så jævlig ille!

Jiiiiiiizes for ett vær det er ute! og i dag holdt det på og smelle flere ganger, jeg har en times kjøretur hjem ifra jobb og hver eneste dag tenker jeg at det bare er flax om jeg når hjem helskinnet eller til jobb for den saks skyld. Det er fryktelig travelt og være pendler for øyeblikket for i går var det orkan i kastene her og i dag snø og null grader, det er veldig variert her på Vestlandet og på en dag kan vi ha flere årstider FLERE ganger. 

 

I dag var det rett før det gikk ille på slaps og is og dårlig brøyting holdt jeg på og miste fullstendig kontrollen på tross av lav fart og fullstendig konsentrasjon. Jeg ber på mine knær om finvær snart! 

 

 

 

Sjarmen med det dårlige været er og komme hjem ifra jobb og snike seg under dyna foran tv og vente på min kjære som igjen jobber overtid. Jeg har hatt en fantastisk dag på jobben og har både trent og sosialisert meg, jeg føler meg som ett nytt menneske! 

 

Jeg ser virkelig frem til jobbehelg på verdens beste arbeidsplass! det får tankene om mitt eget litt bort og jeg kan fokusere og bruke huet til noe helt annet, fantastisk! livet er godt på slike dager. 

 

 

Lyst og følge oss videre? 👇

Liker du denne bloggen? 👇

 

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg