Det krever sin kvinne å stå opp for seg selv! – Fullstendig utladet –

What a day! 😳 etter forrige innlegg ble jeg helt utladet, jeg brukte flere timer på og lage det.

Det er lenge siden jeg har delt det innerste inne når det kommer til fortiden min og jeg ønsker å gjøre det når behovet melder seg inni meg, jeg kjenner når jeg er klar for å ta dere inn. Det er mye på lager, det er mange ting som har preget meg og gjort meg til meg.❤️

 

Jeg ønsker at bloggen skal handle mest om det positive med livet, om hvor jeg er i dag og alle disse hverdagslige gledene jeg føler på men det ville blitt helt feil om jeg ikke delte også disse tingene som dukker opp og som jeg trenger å fortelle noen. Det handler om å si ting høyt, så forsvinner dem ifra skuldrene.❤️

 

 

Dagen i dag har vært fylt med bivirkninger av disse nye medisinene, jeg har valgt å gi det en real sjanse tross store fordommer i meg selv. Jeg har tenkt å gjøre som sist og faktisk bare bite i meg bivirkninger den første tiden og satse på at det vil flate ut og bli bedre, det vil være tøft i oppstarten og jeg må bare tviholde på drømmen om å få fred i hodet.

 

Jeg har iallefall gitt meg selv litt slakk, jeg har gitt meg selv tillatelse til og føle meg litt dårlig i dag men i morra må jeg være klar til dyst igjen!👍

 

Det blir rart å leve livet jeg pleide for noen år siden, disse forhåndsreglene man tar, disse hensynene man tar når man vet at man ikke er helt trygg og at man hele tiden må forvente det uforventa. Låsing av alle dører, sjekke om noen har tukla med bilen iløpet av natta og titte ut vindu om man hører lyder, lyder man ikke en gang legger merke til normalt sett.

Man er i beredskap. 

 

Uka som kommer er fylt opp med ting jeg både gruer og gleder meg til, en godt blandet godtepose!❤️ jeg skal selvsagt få inn ett besøk på politistasjonen, det er obligatorisk når man blir utsatt for noe man ikke ønsker å bli utsatt for, det blir rart å ta ett skritt jeg aldri har tatt før men det skal bli bra.

 

Jeg føler meg fri i kveld, på en merkelig men god måte. Tross mye styr er livet faktisk veldig bra.

Takk for at du besøker denne bloggen som har blitt en viktig brikke i livet mitt, takk for at du tar deg tid til å bry deg, det betyr alt for meg. ❤️

 

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

2 kommentarer
    1. Håper at alt går bedre enn ventet det er ikke morro å ha flere titallsmennesker på nakken og Noege er ikke stort nok det ser man på ventelistene det er alltid noengang vet hvem er…
      vedkommende bør tenke seg om før han får halve Norge på ryggen pog må gå omkring ned noia hele dagen.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg