Det er vel ikke jul uten litt dramatikk? – Ohhh jul med din glede!

Jeg ønsket meg hvit jul og sannelig gikk ønsket i oppfyllelse! 😳 jeg har ikke sett så mye snø på mange mange år! det er såpass mye at jeg ikke gidder og måke bil og har faktisk ikke vært ute en eneste gang i dag. Budskapet: vær forsiktig med hva du ønsker deg, spesifisering is the key. 😁

 

Det er 1.juledag og jeg har vært dagens snapper på Metalheads against bullying sin snapchat (mab.est2015 er brukernavnet om dere vil legge til), det har vært den kjedeligste dagen jeg kan huske og det har for det meste gått i bilder tatt i forkant, det er ikke ofte jeg har så lite og dele om på lørdagene mine på denne snapkanalen men jeg kjenner at jeg er redusert etter gårsdagens drama. 😔

 

 

 

Jeg har igjennom dagen vekslet mellom å sitte i stua og se dårlig tv og legge meg i sengen og lese denne nye boka mi som faktisk er kjempebra. 😍 Det er første juledag og da er det forventet at man skal holde roen og nyte jula men jeg kjenner at tankene plager meg og at gårsdagens fadese av en juleaften gnager. Jeg kjenner at jeg konstant må fokusere for og holde meg positiv. 

 

 

En liten funny ting jeg oppdaget i går kveld da vi hadde pakket opp gavene, det ble plutselig så viktig for meg og plassere gavene ut og sette alt på plass. Jeg tenkte meg om og hvert eneste år som rusa samlet jeg gavene jeg fikk i en pose og lot den stå i flere måneder før jeg tok tingene i bruk. Det ble plutselig viktig og gjøre ett statement utav det, gjøre noe visuelt som viser at jeg nå er rusfri og har gjort forandringer. Vi mennesker er rare vesener.

 

 

 

Jeg kunne ønske at jeg kunne fortalt dere hvor jeg nyter slike rolige dager, jeg kunne ønske jeg var typen til og nyte dem, det er jeg ikke og jeg kjenner hvor mye jeg kjeder meg når det ikke er full rulle. Det har gått i ett før jula så jeg burde sette pris på slike dager men jeg er bare glad det snart er tid for og legge seg og ta fatt på en ny dag i morgen. 😁

 

Disse lange late juledagene er ikke helt for meg, men jeg gjør det beste utav enhver situasjon! vi koser oss i julehula selv om stemningen i hele huset er litt skaket, vi kan jo tross alt ikke forandre noe annet enn oss selv og den jobben mestrer vi flott. 

 

Håper dere alle har hatt en fin jul sammen med flokken deres, jeg håper at dere fikk alt dere ønsket dere og at dere var flinkere til og spesifisere ønskene deres, det kan faktisk bli for meget snø! 😳😁

 

 

 

Lyst og følge oss videre? 👇

Liker du denne bloggen? 👇

 

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg