Det er ufattelig tøft å dele dette, men jeg har valgt og være åpen og ærlig

God morgen verden❤️

I dag skal jeg snakke med en lege om medisinene mine og forhåpentligvis bli litt klokere på disse plagene jeg har slitt med de siste dagene, de første dagene på medisin var rene himmelen for ett menneske med konstant tankekjør og kaos, ALT roet seg ned for noen dager og jeg fikk smake på hvordan det faktisk burde være i eget hode! 😁 jeg klarer ikke og forklare det med annet en ordet “Fred” og ønsker og ha det slik mer, jeg tror fremtiden ville blitt helt fantastisk om jeg bare får denne roen i meg, men jeg er ikke villig til og håndtere bivirkninger som sosial angst, noia og ting som minner meg om da jeg var narkoman, slike ting ønsker jeg ikke i livet mitt lenger og ønsker ikke daglige påminnelser om en tid jeg helst ønsker og glemme.😞

 

Dagen i dag vil gi meg svarene jeg trenger, dagen i dag vil avgjøre om jeg fortsetter på denne medisinen eller kaster inn håndkleet, dagen i dag blir viktig for fremtiden min.❤️

 

Det har vært en tung uke, det har vært mange ting på en gang og jeg tror jeg undervurderte denne oppstarten, innerst inne trodde jeg at jeg var i stand til og takle det meste men jeg har kjent på tanker og følelser jeg aldri trodde jeg ville ha igjen og det har vært veldig ubehagelig og vondt for meg. Nå gleder jeg meg til siste dag på jobb før helg og jeg ser frem til helgen uten planer, jeg trenger det nå.

 

Jeg vet ikke annet å si en at det har faktisk vært ganske så vondt for meg og dele dette, man ønsker egentlig ikke å være så sårbar og når det kommer til å være åpen om at min rusfrihet faktisk har vært truet så sitter det ganske så langt inne. Narkomanen har komt frem i lyset, min automatiske reaksjon var å fikse meg da noiaen kom, selvsagt det er jo det jeg alltid har gjort. Jeg tror det er viktig og alltid være åpen og ærlig også når det sitter langt inne. Denne uka håper jeg at jeg slipper og oppleve igjen.

 

Ha en flott start på denne fredagen kjære lesere❤️

 

Lyst og følge oss videre? 👇

Liker du denne bloggen? 👇

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

10 kommentarer

Siste innlegg