Det er så trist når unge mennesker velger og ta sine egne liv

Jeg kjenner hvor berørt jeg blir hver eneste gang meldingene tikker inn, ifra mennesker som våger og dele sine historier med meg, mennesker som aldri hadde sendt meg melding om det ikke hadde vært for denne bloggen her, mennesker som kjemper sine egne kamper, er pårørende og rådville. 💔 I dag tikket det inn nok en melding ifra en mor som har mistet sin sønn, en ung mann med livet foran seg, en ung mann som har kjempet den samme kampen som jeg, det berører meg.💔

 

Tankene mine går til alle dem som mister, dem som gir opp denne kampen og som ikke makter lenger, jeg har vært der selv og jeg vet hvor mørkt det er, det er ingenting som har preget meg mer en akkurat den perioden i livet mitt der jeg prøvde gjentatte ganger og selv gjøre det, men det siste håpet i meg gjor at jeg faktisk ikke klarte det. Mennesker som har det så tungt at dem velger og forlate de nærmeste, dem som ikke finner noe lys eller noe motivasjon til og fortsette, dem som kjenner på at ingenting i verden hjelper. Hjertet mitt blør for dere.❤️

 

Det gjør noe med meg at mennesker velger og sende meg disse meldingene, ofte blir det skrevet at dem ikke ønsker og legge sorg over på meg men det er jo en del av det jeg har takket ja til når jeg har valgt og dele min egen historie på denne måten, det er menneskene jeg brenner for, det er dere jeg faktisk orker å fortsette med bloggen for, det er dere som skaper bloggen min. ❤️

 

Irene❤️, du har min dypeste medfølelse, hjertet mitt blør for deg i dag. Jeg håper at du finner styrken i deg selv til og leve for han, når han ikke maktet mer. Jeg er her alltid om det er noe.

 

 

Lyst og følge oss videre? 👇

Liker du denne bloggen? 👇

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg