Det er helg midt i uka! Whaaaat?

Det er helg midt i uka og tradisjon tro har vi levende blomster på bordet, i overkant av for store roser så det er så vidt vi ser tv. Det er helg i heimen!❤️

 

I kveld kjørte jeg forbi ett menneske som før ville gitt meg panikkangstanfall og jeg klarte og holde fatningen og tok det hele med knusende ro! jeg har kommet langt og terapien jeg har gått igjennom har gitt resultater, det eneste jeg tenkte på var livet mitt, at jeg ikke lenger er det mennesket og dette mennesket har faktisk ingen makt over meg lenger.❤️

 

FOR en følelse av mestring!😁 Det er først når man står i situasjoner som før ville ført til anfallene man ser at man har fått uttelling for alle timene med behandling og når man ser at man har blitt bedre føler man seg plutselig uovervinnelig. Når det er håp for meg som en gang tenkte at jeg ikke maktet og leve lenger på grunn av panikkangstanfall så er det faktisk håp for at alle kan bli friske ifra det.❤️

 

 

 

Nå er alle plikter gjort og jeg har fått så mye utav denne onsdagen! ❤️ jeg legger meg i kveld med den reneste og beste samvittighet! 😁 Hele denne dagen har vært helt vill!😳 det har skjedd så mange ting og jeg bare gleder meg til og fortsette denne reisen sammen med denne mannen her, sammen er vi faktisk sterkere og sammen kan vi faktisk klare akkurat det vi vil!❤️

Vi ønsker dere en fantastisk onsdags kveld og håper at dere nyter fridagen i morgen like mye som oss, det føles helt vanvittig bra at dagen i morgen er rød! 😁

 

 

 

Lyst og følge oss videre? 👇

Liker du denne bloggen? 👇

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg