Det er gledens dag i dag! <3

Reklame | Ellos

Som dere kansje har forstått betyr bilen min i gjennomsnitt mer for meg enn de fleste andre, og å være den foruten er som tortur uten sidestykke. Det høres sikkert veldig dramatisk ut men det er sant! I to dager nå har bilen vært på verksted og jeg har vært nedstemt og har tilbringt dagene på sofaen sammen med tv, og min kjære har stått for handling og slike ting og jeg har egentlig vært om mulig enda mer stillesittende en ellers. Jeg har blitt så avhengig av bilen og er så glad i den, og bilen betyr så mye for motivasjonen min, at det er tungt når jeg er uten. Og i dag er gleden så sinnsykt stor over å få lov å hente den, uten at det var noe alvorlig galt med den som jeg trodde! Dem har tatt en skikkelig sjekk, og fått bort ulyden som var på den, og nå går den så stille at jeg reagerer på den lyden som er borte. Jeg har blitt så vant med lyden at det er uvant uten den 🙂 det var så hærlig å få telefonen, og torturen kunne avsluttes, og jeg atter igjen kan være selvstendig og komme meg rundt igjen! Nå fatter jeg ikke hvordan jeg har klart meg uten i så mange år og ville aldri vært den foruten! Jeg er som en forelska mann i den bilen <3

I dag har jeg igjen fått hentet en hel kasse med boller og rundstykker som jeg har fått delt ut, og jeg har vært på kiwi Måløy og hentet frukt og kaffe til gruppa i kveld som dem sponser oss med. <3 jeg er så heldig som har så mange rundt meg som støtter dette prosjektet jeg har startet! Så kan jeg fokusere på den jobben vi gjør i disse to timene hver Onsdag <3 å bo på en liten plass kan være en forbannelse men også noe veldig positivt! Det har hele denne opplevelsen vist meg 🙂

Jeg tror jeg kommer til å bli boende her livet ut og ser ikke lenger med negative øyne på plassen vi bor på. Jeg har møtt så masse positivitet siden jeg endret livet mitt, og det gleder meg å kalle dette hjemmet mitt! Jeg kunne ikke vært mer heldig.

Ellos//Jacqueline de Yong//Ellos

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg