Det er det galneste! Våknet i sjokk!

Det er det galneste 🤭😂 min kjære vekte meg 04.30 i natt og jeg ble liggende våken i mange timer å ikke få sove igjen. Bang sa det og plutselig var klokka 11.30 og jeg kan med ett ikke lenger påstå at jeg er så piff på starten av dagen  og ett morgenmenneske 🤭

 

Mormor og besten lurte på om vi hadde krepert 😂

 

Ikke ofte jeg skeier ut på denne måten så jeg bare nyter å våkne og føle meg som helt i koma, jeg gjør nemlig det når jeg sover lenge. ❤️

 

Nå har vi spist deilig frukost og det er vel på tide og starte dagen? 🤭 kl.13 sitter vi her i frukosten. Vi må jo nyte siste fulle dag her for alt det er verdt! Vi har virkelig dårlig tid! 😳

 

Umulig å ha fotoshoot når han er i rette «stillet» og bare skal kødde 😂

 

 

Min hevn 😂

 

 


 

Nå sparker vi i gang denne søndagen så altfor seint! Vi som ønsket at denne reisen skulle vare evig sover bort tiden 🤭

 

Vi blogges ❤️

 

 

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

2 kommentarer
    1. det er godt å sove litt ekstra noen ganger da. kanskje kroppen ladet batteriene skikkelig godt for å holde koken ut sommeren. eller bare tok igjen søvn som ikke var gjort tidligere. håper hvertfall du føler deg bedre utpå dagen og koser deg masse. morsomme og koselige bilder!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg